Trött & smått irriterad......

Jag hoppas att det är okej att vara irriterad på sin son... För idag är jag riktigt irriterad eller iaf trött på min kära son. Han somnade kl 21 igår kväll och sen vakande han igen kl 01:00!! Sen har han hållt på att pipa HELA natten och han håller på fortfarande.. Så det har verkligen inte blivit mycket sömn här. Han sover fortfarande inte hela natten men jag har trott att det varit på väg att ändras då han 2 nätter i rad sovit i sen egen säng fram till kl 05:00, ja fram tills i natt då när han började redan efter kl 01:00. Hade jag haft ett par öronproppar så hade jag stoppat in dem nu alltså. Han vill inte göra nåt han bara piper. Han är såklart jättetrött men sova ska han ju inte göra. Så vad gör vi då, jo fortsätter att pipa och jag bara känner att jag blir mer å mer irriterad. Har knappt kunnat klä på mig för att han inte kan va själv alls idag. Nej ska lägga han i vagnen nu å gå en runda å se om de hjälper. Hoppas att jag inte möter allt för många för då undrar dem väl vad jag gör.  För jag tror ju inte att han lär tystna.....
Men jag hoppas. Håll tummarna!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

usch sådana dagar är inte roliga!! de kommer då och då om man får verkligen veta att man lever. Kom ni på varför han var gnällig? Algot brukar få sådana dagar när han är i en jobbig utvecklingsfas, får nya tänder, har växtvärk, ska bli sjuk eller liknande och man är alltid lika irriterad iaf tills man förstår varför o kan göra nåt åt det. (för man är nog mest irriterad för man känner sig hjälplös!?) Jag tänker ofta när allt går bra, att "åh vilken lätt son jag har". men varje dag som är jobbig med honom så har jag helt glömt det haha.. klart man måste få vara arg och irriterad. Jag brukar avreagera mig genom promenad eller skälla på Peo (skratt).. kramar

2009-04-01 @ 15:55:26
URL: http://kompez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0