Oj vad tiden går

Vår gosse.
föds 10 juli 2008 kl 19:26.
3815 gram & 52 cm lång.

Ett helt halvår idag. Grattis vår lilla gosse.

Hipp hurra! Idag blev Moltas 6 månader. Ett helt halvår är han. Kan inte fatta var tiden tagit vägen. Känns som det var igår som han var pytte pytte liten. Min lilla bebis. Han e så go :) Han både sitter å kryper. Han har en väldigt rolig stil när han kryper dock. Han ställer sig på alla fyra för att sedan nästan slänga sig framåt. Men framåt kommer han, å det går undan. Man hinner knappt me själv. Kul att krypa tycker han men nackdelen är ju att man märker hur skitigt man har de, för allt hamnar ju på hans byxor. Inte så trevligt.. En annan sak som är jätterolig är alla sladdar, dem måste man ju bara dra i och bita på. Inte så populärt när man säger till honom å flyttar bort honom. Men han e ju inte dum, han väntar en liten stund tills han tror att man inte ser sen tar han sig bort där igen. Vi har våra fighter han å jag. Jag är dock lite snällare än hans pappa som blir alldeles tosig, framförrallt när han är på hans hemmabio system. :) Han har ju kommit på att man kan sticka in fingrarna i videoluckan me. Oj va roligt. Så det händer nya saker hela tiden.

Moltas mormor å morfar var ju här ikväll me å fikade. Fick en tröja på sin 6 månaders dag. Är ju ändå lite särskilt att han blivit ett helt halvår de tycker iaf jag. Min lilla bebis. :)   

Alldeles nyfödd

Kommentarer
Postat av: Hanna

hipp hipp hurra, för lille Moltas idag :)

2009-01-10 @ 20:42:38
URL: http://kompez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0