Kalas & förkylning

Nu äntligen fungerar internet någorlunda igen. Blir knäpp på de. Vet inte vad felet är, har telia som jag börjar ångra nu... I helgen har vi haft kalas för Andreas som fyllde 29 år i lördags. Skönt att de e avklarat nu iaf. Tycker alltid de e lika svårt att veta vad man ska bjuda på mm. Blev oxrullader å glass till efterrätt. Å alla åt, så de gick hem iaf. Han fick lite grann till sig själv men annars fick han mest saker till Moltas som en gungställning och cykelsadel. Cykel fick han av mig i julklapp. Så till våren kan Moltas både åka cykel å gunga. Gästerna stannade änna till halv ett! gissa om jag var trött då vi inte sovit så mycket alls på hela helgen eftersom Moltas varit förkyld. Så han har inte sovit alls bra, jobbigt att inte få luft ju. Skönt iaf att han e på bättringsvägen nu å på bättre humör. Orkar leka lite nu igen innan var de mest sova, sova å ha de allmänt jobbigt. Är iaf glad att vi har en Näsfrida. Den är verkligen jättebra. Har inget nässpray hemma till honom men de har gått bra ändå. Har aldrig behövt köpa de då detta är allra första gången som han har varit förkyld. Riktigt tur har vi haft. Första förkylningen på 6 månader. Jag å Andreas har också klarat oss ganska bra från att bli smittade av honom nu när han varit kass. Får hoppas att de inte bryter ut, för jag hatar förkylningar. Har jag väl blivit förkyld så tar de en hel evighet innan jag blir bra igen. Spelar liksom ingen roll hur ofta man snyter sig för de tar aldrig slut ändå...

Nu är allt tillbaka som vanligt igen, bara jag å Moltas hemma då Andreas börjat jobba igen. Känns lite konstigt att va själv med honom nu. Andreas har varit ledig sedan 19 dec fram tills idag så då har man ju haft hjälp av honom. Har sluppit ta det första passet på morgonen å kunnat ligga kvar lite längre i sängen. Skönt. Men nu v ar de till att gå upp igen. Moltas har iaf sovit hela natten!! En knall då han hållt på i några veckor nu med att vakna flera gånger på natten å totalvägrat att somna om i sin säng. Så nu håller jag tummarna att han fortsätter sova hela natten igen.  

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tur ni är friska nu :)

2009-01-27 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0