Ett något försenat inlägg :)

Så har jag äntligen blivit färdig att skriva lite om jul å nyår.

Julen var som alltid hektisk med besök lite varstans, men de hör ju till julen så de får man ta. Hur som helst julafton spenderades hos mamma å pappa detta året. Vi e samma gamla vanliga gäng som alltid firar, med 2 små nya medlemmar då vill säga :) Förutom Alfons å Moltas så är det mamma, pappa, mormor, morfar, syster Jonna, kusinerna Måns å Max med föräldrar och självklart också Alfons och Moltas föräldrar. Vad vore julen utan oss hihi. Det var en jättetrevlig julafton med många paket och god mat. Moltas fick en väldans många paket av tomten så när jag väl öppnat alla dem å skulle öppna mina egna så var alla andra redan klara. Hade gått fortare om man fått lite hjälp av Andreas men han var upptagen med att filma allt. Måste även nämnas i detta sammanhang att det var en snäll tomte om en med lite konstig röst hihi. Moltas fick en hel drös med roliga leksaker och lite kläder och en ny overall av sin mormor & morfar som han verkligen behövde då han redan växt ur den första som jag köpte till honom. Vi tackar alla för våra fina julklappar. Tack Tack!

Nyårsafton firade vi hos Angelina å Glenn. Där bjöds det på god mat och trevligt sällskap. Eftersom Glenn är väldigt glad i Tv-spel :) så blev det lite spelande. Eftersom de har Lips så fick ju alla sjunga, inte min grej men de gick ju bra ändå, tyvärr förlorade jag.... Bättre lycka nästa gång. Det nya året firades traditionsenligt med raketer. Tycker att det är lite obehagligt med allt smällande men fint är det. Kallt var det också ska tilläggas. Efter en trevlig kväll blev det hemfärd.
GOTT NYTT ÅR 2009!
PS de stiliga nyårskläderna Moltas har på sig fick han av sin moster i julklapp. Visst blev jag stilig.

                                


Kommentarer
Postat av: Moster

Tack själva :) så söt han är :)

hehe du är väl ganska söt du också syster yster ;)

2009-01-06 @ 21:15:11
Postat av: Hanna

ni verkar haft en väldigt trevlig jul o nyårskväll! hemskt ledsen att jag inte kommenterat förrän nu.. men jag är här inne o snokar var dag, bara så du vet hihi.. kramar till er alla! :)

2009-01-07 @ 00:26:40
URL: http://kompez.blogg.se/
Postat av: Martin

Ni råkar inte ha Glenn inspelad när han sjunger?? De hade ju varit guld värt :D:D

2009-02-17 @ 10:21:28
URL: http://fluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0