3 månaders spruta

I fredags var det dags för första vaccinationen. Den var inte alls rolig, han blev så lessen. Själva sticket brydde han sig inte om utan det var sen när hon väl sprutade in vätskan, då blev han jättelessen. Som tur e så glömmer dem ju snabbt dem små liven. Men jag tyckte inte heller de va roligt, tyckte såå synd om honom. Inte roligt med sprutor men det behövs ju ibland. Själv har jag inget emot dem längre, är först nu i vuxen ålder som jag inte bryr mig så mycket även om jag inte tycker det är roligt. För övrigt så var allt annat bra. Växer så det knakar, men han följer kurvan å det är väl tur. Han är iaf väldigt lång, hela 63 cm va han nu. Han har varit väldigt torr nu på ena kinden en tid så då fick vi tips om vilken salva vi skulle använda. Så iväg till apoteket efter å börja smörja in morron å kväll. Så nu är det så fint, försvinner sakta men säkert. Var nog ngt form av eksem eller något. Skönt att de e väck nu iaf.
Efter besöket på BVC körde vi till Malmö på mässa. De var trevligt å inte så mycket folk heller. Skönt. Moltas var jätteduktig. Han åt när vi kom dit å sen sov han nästan hela tiden i bärselen. Så han såg inte såg mycket av sakerna hihi. Annars har det bara varit en lugn helg.


Kommentarer
Postat av: Hanna

stora killen!..inte skoj med eksem. Hoppas det är bra igen nu! .. men vad var det för mässa? :D

2008-10-13 @ 12:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0