Helgen

Usch vad en helg går fort, bara springer iväg. Kanske för att man varit överallt å ränt :) Har varit farsdagsfirande för hela slanten. Mamma å pappa var här i fredags på middag och igår var vi hos mormor å morfar å åt kalkon och idag ska vi ev till Andreas mormor å morfar. Får se om det blir ngt av de. Sen så får ju Andreas få en present me, nu när han me e pappa. Kändes lite konstigt att köpa ngt till honom, e ju inte riktigt van vid att han me ska få ngt. Är så dålig på att hitta på vad man ska köpa så det fick bli en drös med trisslotter. Kan ju hoppas att han vinner storkovan hihi. Sen får jag själv se fram emot morsdag å hoppas att man får ngt :) I går tog vi även en snabb runda till IKEA. Skulle köpa barnstol till Moltas, fick bli en blå. Den e ju bra att ta med sig överallt å inte dyr heller. 99 spänn e ju helt överkomligt :) Sen blev de lite annat smått. Väl framme i kassorna gick de väldigt smidigt då dem infört självscanning. Har kanske funnits länge vad vet jag men första gången jag provade på det där å de gick faktiskt mycket bra :) Moltas satt i sin stol i vagnen så snäll så, sa inte ett ljud. Så han kankse gillar IKEA... hehe 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja en del helger bara flyter iväg och man hinner inte vara hemma en sekund. Men ni verkar haft trevligt iaf. Ikea är trevligt :)..jag är där galet ofta hihi.. vi har ju nära dit. Självscanning har nog funnits iaf ett halvår. Det är supersmidigt! vi ses i veckan!

2008-11-10 @ 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0