Hej Hej!

Jaha det börjar närma sig helg igen, går snabbt tycker jag. Fast denna veckan har varit lite långsammare då jag varit förkyld å inte kunnat va iväg lika mycket som vi brukar. Blev varken gympa eller babysång denna veckan så vi får längta tills nästa vecka istället. Men babaysim blev de, det kan man ju inte missa. De tycker vi båda e skoj. Annars börjar de ju lacka mot jul å förkylningen är på väg att försvinna. Kan de bli bättre? hehe. Tycker de e mysigt med jul, ännu mysigare hade de ju varit om det hade kunnat bli snö till julafton men de kan man väl bara drömma om. Har nog fått all den snö vi skulle ha detta året skulle jag tro.... Men får hålla tummarna. Så nu ser jag fram emot helgen. Blir till att sätta fram alla adventsljusstakar på fredag förmiddag och julmarknad i Sibbhult på fredag kväll. Ska också bli färdig att köpa en ny kamera eftersom våran gått upp i rök och så måste jag köpa några snygga krukor till mina julgrupper som jag ska ge bort. Blommorna som ska va i får jag ta lite närmare jul. Så de lär försvinna pengar denna månaden me. Konstigt vad allt ska kosta eller? Förresten så ska jag försöka få med Andreas ut å plocka vitmossa imorron. Får se om han nappar på de. Nej nu har gossen vaknat så nu ska vi gå å titta på Bonde söker fru. Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0