BVC

Igår var det BVC-besök. Alltid lika roligt att se hur mycket han har växt. Han är nu 64 cm lång och väger 7,9 kg. Växer så det knakar. Hon tittade även på hans torrfläckar å det han kliar på i ansiktet. Var som tur ingen allergi utan var bara extremt torr. Så nu har vi fått en massa salvor, en för ansiktet å en för resten av kroppen så får vi se om det blir bättre. Ska på återbesök nästa vecka för att träffa läkaren så att hon kan titta på de. Har det inte blivit bättre så blir det en starkare salva. Så får hoppas att de blir bättre så han slipper klia och riva sig. Resten av dan var det städning, inte så kul. Men sånt som måste göras. Blev inte klar så jag lär få fortsätta idag igen. Fattar inte var allt damm kommer ifrån. Känns som det är lika mycket damm där igen efter att man dammat som det var innan. Trist! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han växer o växer :) jättesöt är han på bilderna i förra inlägget!! vilken liten goding hihi.. torrfläckar hade Algot oxå på hela kroppen. Han rev på dem i ansiktet så de gick hål på och det blödde lite här och där.. Tog lång tid med mycket salvor, kortison och slit innan de försvann. Vi tog även bort sköljmedel helt när vi tvättade. Det är bara att kämpa på så ska du se att det blir bättre! :) .. jobbigt för de små liven när de ska behöva besväras av sånt. Krya på dig Moltas

2008-11-07 @ 08:24:45
URL: http://kompez.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejsan!

Ja, det var inte igår! Fattar inte varför vi inte skriver oftare... vi får aldrig tummarna ur röven du och jag hihi. Har läst lite på din blogg, verkar som du har fullt upp :O) hur gammal är Moltas nu? Jag vill jättegärna träffa er! Vet inte när jag kommer hem nästa gång, men vi får höras! Ni får hälsa på också om ni vill hehe :O) Ha det så bra så länge! Jag ska försöka läsa lite på din blogg, så jag håller mig uppdaterad! kram kram! /Ida

2008-11-11 @ 00:09:55
URL: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0