Pyssel

I helgen var det pyssel på gång för min del. i fredags när Andreas var ledig passade jag på att baka lussekatter. Blev en hel drös. Får bara hoppas att dem blev goda. Var även på BVC å han växer som han ska. Fick även 2 vaccinationer, en i vart ben. Stackars liten. Första gick bra, då sa han inget men när det var dags för nummer 2 så ville han inte. Då blev det för mycket. Men han hade ju inte så mycket att säga till om tyvärr. Han fick iaf lite Alvedon innan han skulle lägga sig på kvällen så han kunde sova lite bättre. Men han var inte riktigt sig själv på hela dan. Men det är ju inte så konstigt.
På lördagen blev det till att koka knäck. Skulle gjort det me på fredagen men jag jittade inte. Vi hade även besök av både mamma å pappa som kom å fikade och strax efter att dem hade kört så kom kusin Alfons med föräldrar. Alfons tyckte om dammsugaren så han e välkommen hit när jag ska städa så kan han hjälpa mig :)
Söndagen blev det en snabb runda in till Kristianstad så nu är jag klar med alla julklappar. Skönt!! Efter staden blev det bara en skön söndag hemma.

Kommentarer
Postat av: Alfons

Kommer nästa gång du ska dammsuga. Ringer du då? Kram

2008-12-20 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0